تکنولوژی {Wireless|Wi-fi} چیست و انواع وایرلس

۱۳۴ بازديد

 

در سیستم GSM برای برقراری ارتباطات اپراتورهای شبکه با منابع مختلف و تجهیزات زیر ساختار سلولی، نه تنها رابطی هوایی بلکه چندین رابط اصلی دیگر برای مرتبط کردن قسمت‌های مختلف این سیستم تعریف شده‌است. یکی از مهم‌ترین محصولات این استاندارها که در CEPT شکل گرفته‌است استاندارد GSM است. این استاندارد سیستم ارتباطات موبایل سلولی دیجیتالی نسل جدید را در CEPT اروپا توسعه داده‌است. برای اولین با کار استاداردسازی GSM جهت پیاده‌سازی این سیستم در سال ۱۹۹۱ صورت گرفته‌است.

هدفون XELENTO، ساخت کشور آلمان بوده و کمپانی بیرداینامیک برای طراحی این هدفون از متخصصین شنوایی شناسی بهره برده است. این موضوع باعث شده این هدفون در کنار کیفیت و کارایی عالی که دارد برای سلامت شخص استفاده کننده هیچگونه ضرری نداشته باشد. از طرفی هم طراحی گوشی براساس شکل دقیق گوش و گوشی‌هایی با ده سایز متفاوت برای گسترش قدرت انتخاب، این محصول را برای حفظ سلامت گوش‌های فرد کاملا آماده می‌کند.

در مقایسه با سیستم‌های سیمی و بی‌سیم شبکه‌ها اغلب موضوع تداخل الکترومغناطیسی مطرح است. این می‌تواند ناشی از شبکه‌های دیگر یا انواع دیگر از تجهیزات است که تولید امواج رادیویی است که در داخل یا نزدیک به باندهای برای برقراری ارتباط رادیویی استفاده می‌شود . دخالت می‌توانید تنزل سیگنال یا به علت سیستم به شکست منجر شود. شبکه بی‌سیم‌های {ad|advert} hoc شناخته شده‌اند به عنوان یک شبکه بی‌سیم مش یا {mobile|cellular|cell} {ad|advert} hoc {network|community} و شبکه‌های بی‌سیم ساخته شده از رادیو گره‌های که در یک توپولوژی مش به‌طور سازمان یافته‌است. هر گره به جلو پیامی از طرف دیگر گره ارسال می‌کند و هر گره مسیریابی می‌کند. شبکه‌های Ad hoc می‌تواند «خود زخم التیام یابد» به‌طور خودکار دوباره مسیر یابی در اطراف یک گره است که قدرت را از دست داده است.

نفراز این آموزش استفاده کرده اند و ۲ نظر ثبت شده است. کالا‌هایی با قیمت بیش از ۳۰۰ هزار تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد. پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.

در ابتدا لازم به ذکر است که وایرلس و وای فای، هر دو دارای یک وظیفه اصلی هستند و آن هم به اشتراک گذاشتن سرویس ISP یا میان مشتریان می باشد که امروزه دراکثر خانه ها وجود دارند. از این رو این دو ابزار کاربردی، وظیفه مهمی را بر عهده دارند. اما تفاوت های اساسی این دو، چه چیزی می باشد؟ در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم تا شما را با تفاوت های اساسی این دو ابزار کاربردی آشنا سازیم. امروزه بیشتراسمارت فونها قابلیتی دارند که علاوه بر اینکه به اینترنت بی سیم از طریق شبکه موبایل متصل می شوند،می توانند تبدیل به Router شوند و اینترنت را توسط شبکه Wi-Fi با دستگاه های دیگر به اشتراک گذارند. این قابلیت را می توانید با نام های Wi-Fi Tethering یا Wi-Fi Hotspot در تلفن همراه خود تنظیم کنید. سرعت آپلود و دانلودی که یک ارتباط Wireless در اختیار ما قرار می دهد معمولاً از یک ارتباط Wi-Fi کمتر است.

ایشان مسلط به زبان های برنامه نویسی نظیر Java ،PHP و Python هستند. ایشان سابقه تدریس زبان برنامه نویسی جاوا را نیز درکارنامه خود دارند. این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید. با استفاده از چند آنتن و انتقال در فرکانس‌های مختلف کانال می‌تواند به کاهش و محو می‌شود و می‌تواند تا حد زیادی افزایش ظرفیت سیستم. در چند محو شدن دو یا چند راه مختلف گرفته شده توسط این سیگنال با توجه به بازتاب می‌تواند سیگنال برای لغو کردن در مکان‌های خاص یا قوی تر شدن در مکان‌های دیگر .

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد. برای دسترسی به تیم پشتیبانی، کلید # را در تلفن فشار دهید و گزینه ۲ را انتخاب کنید. باید پاسخ سؤال امنیتی و کد امنیتی حسابتان را که هنگام فعال کردن اولیه حساب Verizon Wireless خود وارد کردید، ارائه دهید. COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.