وایرلس ویندوز

توضیحات مربوط به وایرلس

وایرلس ویندوز

۱۲۵ بازديد

رادیو و گسترش طیف فناوری – بی‌سیم شبکه‌های محلی با استفاده از یک فرکانس رادیویی تکنولوژی شبیه به دیجیتال تلفن همراه و یک کم فرکانس رادیویی فناوری است. بی‌سیم شبکه‌های محلی با استفاده از گسترش فناوری طیف برای فعال کردن ارتباط بین دستگاه‌های متعدد در یک منطقه محدود است. IEEE 802.{11|eleven} تعریف مشترک از-استانداردهای بی‌سیم رادیو-موج تکنولوژی شناخته شده به عنوان وای فای نام برده می‌شود. (در این صورت می‌توان با آزمایش یک Device دیگر که می‌تواند به شبکه وایرلس متصل شود (مثلا موبایل) شبکه وایرلس را مورد بررسی قرار داد.) در صورتی‌که آن Device هم نتوانست به شبکه شما وصل شود، یک بار مودم را ریست و دوباره کانفیگ کنید. در بعضی از مواقع در ویندوز XP شما می‌توانید با انجام یک تنظیم روی کارت شبکه وایرلس خود، سیستم را در حالتی تنظیم کنید که از برنامه Default ویندوز برای اتصال به شبکه وایرلس استفاده کند.

یکی از کارهای اساسی ما در پیراسیس، تحت عنوان یک کمپانی پشتیبانی شبکه، این میباشد که امنیت شبکه را آماده کنیم. امنیت یکی از اساسی‌ترین پارامترهای سرویس های شبکه میباشد که بدون شک می‌بایست به آن اعتنا ویژه نشان داده شود. برای انتقال اطلاعات از روی دریاها ، کوهها و … استفاده کنید و این در حالی است که برای انجام کار مشابه توسط شبکه های سیمی ، کاری مشکل در پیش خواهید داشت.

کاربر-in-the-loop (کرده) ممکن است راه حل‌های جایگزین به روزرسانی به فناوری‌های جدیدتر برای بیش از تأمیناست. شبرای مالکان فناوری بی‌سیم است که یک گزینه مؤثر در مقایسه با اترنت برای به اشتراک‌گذاری پرینتر، اسکنر و با سرعت بالا اتصال به اینترنت. Wlan کمک به صرفه جویی در هزینه نصب و راه اندازی کابل‌های رسانه‌های صرفه جویی در زمان از نصب و راه اندازی فیزیکی و همچنین ایجاد تحرک برای دستگاه‌های متصل به شبکه است.

شبکه‌های بی‌سیم اجازه می‌دهد تا به کاربران برای تعیین یک فضای خاصی که این شبکه قادر خواهد بود برای برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر از طریق این شبکه اقدام نماید. وایرلس یا این که بی‌سیم یک اصطلاح میباشد که برای تعریف ارتباطات مخابراتی استعمال میگردد که در آن امواج الکترومغناطیسی (به جای نوعی سیم) سیگنال را در بخشی یگانه یا این که تمام مسیر ارتباطی حمل می‌نمایند. برخی از ابزارهای بررسی و کنترل، مانند آلارم‌های نفوذ و سرقت، موج‌های صوتی را در فرکانس‌های فراتر از محدوده شنوایی بشر به کارگیری می‌نمایند.

الزامات مورد نیاز برای اجزای فردی مانند سخت‌افزار و کابل و اتصالات و تعطیلی باید به در نظر گرفتن ساختار که به آن متصل هستند توجه شود. از تغییرات مشهود این سری ایرپادز نسبت به سری اول، اضافه کردن قابلیت شارژ وایرلس می باشد. همچنین استفاده ازدستیارصوتی سیری بدون استفاده از حسگر های لمسی و فقط با گفتن Hey siri! همچنین اسمارت فون های امروزی می توانند به سادگی تمام به یک روتر تبدیل شدوند و دیتای خود را با دیوایس های دیگر به اشتراک بگذارند که نام این قابلیت " Wi-Fi Hotspot " است که می تواند به دلخواه رمزگذاری شود. ارتباط محدوده وسیع تری نسبت به ارتباط Wi-Fi را تحت پوشش قرار می دهد. برای داشتن یک ارتباطات Wi-Fi خوب و باکیفیت برخی مواقع لازم است در همان ساختمانی که روتر Wi-Fi در آن وجود دارد باقی بمانید.

اجرای برنامه هنگام بالا آمدن ویندوز 10 (3 راه حل مشکل)

به عنوان یک کاربر قطعا مجموعه ای از برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را در کامپیوتر خود خواهید داشت. بسیاری از این برنامه ها و نرم افزارها به طور پیش فرض هر بار که کامپیوتر خود را راه اندازی می کنید باز می شوند.

اگرچه در بعضی موارد این می تواند به نفع شما باشد اما در بسیاری از موارد لازم نیست و می تواند وقت گیر باشد.

خبر خوب این است که ویندوز 10 به شما اجازه می دهد برنامه هایی که در هنگام راه اندازی باز می شوند را تغییر دهید. همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید کدام یک از برنامه ها زمان بیشتری برای بوت شدن لازم دارد.

با استفاده از ابزاری مانند CCleaner نیز می توانید همین کار را انجام دهید. البته این ابزار کارهای دیگری نیز انجام می دهد، از جمله پاکسازی رجیستری، پاک کردن داده های مرور و حذف کوکی ها.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.