مودم و روتر Adsl

توضیحات مربوط به وایرلس

مودم و روتر Adsl

۱۳۱ بازديد

سلام احسان عزیز، وایمکس که منسوخ شده باید از LTE استفاده کنی، محدوده پوشش دهی ایرانسل، همراه اول و شاتل رو بررسی کنید ببینید منطقه شما رو پوشش میدن یا نه. سرعت اینترنت هر کدوم رو هم چک کنید با موبایل (توی اون منطقه) ببینید کدوم سرعت بیشتری داره. تهران مدل های عرضه بیشتر هستن، مثلا شرکت معظم داتک به صورت مودمی هم ارائه میکنه، شما در این مورد دیگه احتیاجی به آنتن ندارید، مودم را جایی که بهترین سیگنال را دریافت میکند میگذارید و به کامپیوتر وصل میکنید و استفاده میکنید. رادیوهای قوی تری هم هست مثل BaseBox یا Netmetal که برای استفاده نیاز به آنتن جداگانه دارند و از قدرت بسیار بالایی برخوردارند.

در این صورت بدون داشتن نام و مشخصات وایرلس نمی‌توانید به آن وصل شوید. پس از ورود به این صفحه با راست کلیک روی گزینه Wireless Network Connection و انتخاب گزینه Connect/Disconnect صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد. در منوی سمت چپ در Network and Sharing {center|middle|heart} با انتخاب گزینه Change Adapter Setting می‌توانید به صفحه تنظیمات کارت شبکه‌های سیستم خود وارد شوید. انواع تک پورت، چهار پورت و هشت پورت از رایج ترین انواع مودم وایرلس با پورت LAN می‌باشند. البته در برخی از انواع مودم وایرلس امکان کانفیگ برد وایرلس و تنظیم قدرت آن وجود دارد.

دستگاهی ‌است که معمولا‌ً خارج از خانه ، دفتر‌کار و یا در وسایل نقلیه مورد استفاده ‌قرار می گیرند. از امواج رادیویی استفاده می‌کند و خط دید مستقیم برای برقراری ارتباط لا‌زم‌ دارد. مودم وایرلس ADSL نوعی مودم ADSL است که دارای قابلیت وایرلس می‌باشد. مودم‌های سیم کارت خور در انواع مختلف با سیستم‌های قابل پشتیبانی متنوع (انواع مودم 4G و انواع مودم 3G و غیره) در بازار ارایه می‌شوند.

مایکروویو زمینی –با استفاده از مایکروویو زمینی ارتباط از زمین-بر اساس فرستنده و گیرنده شبیه بشقاب‌های ماهواره‌ای برقرار می‌شود. ریز موج‌های زمینی در پایین گیگاهرتز محدود است که محدودیت تمام ارتباطات به خط دید است. ایستگاه‌های رله در حال فاصله حدود ۴۸ کیلومتر (۳۰ مایل) از هم جدا هستند. یک شبکۀ بی‌سیم یک شبکۀ رایانه‌ای است که ارتباط بین نقاط (اجزاء) شبکه به روش بی‌سیم برقرار می‌شود و داده‌ها منتقل می‌شوند. شماره ۴، دستگاه کلاینت وایرلس که روی دیگر ساختمان‌ها قرار دارد به اکسس پوینت قوی وصل هستند که امکان اتصال به اینترنت را از طریق اکسس پوینت فراهم می‌کند.

دو مفهوم وایرلس، بی سیم و وای فای موارد تشابه زیادی دارند و در عین حال در هر سه روش، دستگاهها می‌توانند به کمک آنها بدون نیاز به سیم به اینترنت وصل شوند. اگر می‌خواهید از مزایای یک اینترنت پرسرعت بیسیم ، با قابلیت پایداری بالا و بدون قطعی بهره‌مند شوید، ما اینترنت وایرلس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت صفرویک، یکی از پایدارترین شبکه‌های اینترنت وایرلس را ارائه می‌کند که می‌توانید سرویس متناسب با نیازتان را تهیه کنید. همکاران ما در صفرویک، شما را در انتخاب سرویس موردنظرتان یاری خواهند کرد. در قسمت قبل اشاره کردیم که استانداردهای 802.{11|eleven} b/g/n همگی در فرکانس 2.{4|four} GHz کار می کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که، 2.{4|four} Ghz در واقع یک محدوده فرکانسی است که با نام باند فرکانسی 2.{4|four} Ghz شناخته می شود.

۵ در انتهای مدل رادیو دلالت بر توانایی کارکرد رادیو وایرلس در باند ۵ گیگاهرتز را دارد. ۲ در انتهای مدل رادیو دلالت بر توانایی کارکرد رادیو وایرلس در باند ۲ گیگاهرتز را دارد. HP در انتهای مدل رادیو اغلب دلالت بر High Power بودن و قابلیت استفاده به صورت AP را دارد. میزان پهنای باند جهت انتقال و میزان مسافت دو نکته اصلی در انتخاب رادیو وایرلس می باشد. این سیتم از مایکروویو و امواج رادیویی جهت انتقال اطلاعات استفاده می کند. استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

مقایسه پیکربندی {ad|advert} hoc و infrastructure در ادامه و آشنایی با پیکربندی و راه اندازی شبکه های بی سیم برایتان واضح خواهد شد. این مدل نیز دقیقا مشابه مودم TD-LTE می باشد، با این تفاوت که مودم های جیبی قابل شارژ می باشند و می توان آنها را به واسطه سایز بسیار کوچک حمل و استفاده کرد. همچنین اسمارت فون های امروزی می توانند به سادگی تمام به یک روتر تبدیل شدوند و دیتای خود را با دیوایس های دیگر به اشتراک بگذارند که نام این قابلیت " Wi-Fi Hotspot " است که می تواند به دلخواه رمزگذاری شود.

مودم پاور بانک دستگاهی است که از ادغام پاور بانک و مودم همراه ساخته شده است. پاور بانک مودم دار علاوه بر خدمات اینترنتی که از طریق بخش مودم اراِئه می‌دهد، می‌تواند به عنوان پاور بانک نیز استفاده شود. امروزه اپراتورهای تلفن همراه خدمات اینترنتی را با کیفیت بالایی در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهند.

در صورتی که قصد ایجاد یک شبکه موقت بین دو کامپیوتر دارید، فقط دو کارت شبکه بدون کابل نیاز است. مدیریت شبکه‌ای که توسط روتر ایجاد می‌شود در دست صاحب دستگاه است. او می‌تواند با گذاشتن اجازه دسترسی به شبکه را صرفا به دستگاههایی خاص بدهد. در صفرویک فارغ از این‌که چه قراردادی دارید،‌ مشکلات احتمالی با سرعت، مسئولانه و دقیق برطرف می‌شود. نیروهای صفرویک همواره و به صورت بیست و چهار ساعته و در همه‌ مسیر در کنار شما خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.