خدمات

توضیحات مربوط به وایرلس

خدمات

۱۳۰ بازديد

 

اما در اصل برای اینکه یک Wi-Fi ایجاد شود، از دستگاهی به نام روتر " Router " استفاده می شود که می توان آن را هم رمزگذاری نمود تا تنها دیوایس هایی که این رمز را در اختیار دارند، بتوانند از سرویس آن استفاده نمایند. در این روش اگر روتر به اینترنت وصل شود می توانیم به کمک آن اینترنت ایجاد شده را با دیوایس های مختلف به اشتراک گذاشت. وایرلس یا بی‌سیم یک اصطلاح است که برای توصیف ارتباطات مخابراتی استفاده می‌شود که در آن امواج الکترومغناطیسی (به جای نوعی سیم) سیگنال را در بخشی خاص یا تمام مسیر ارتباطی حمل می‌کنند. برخی از ابزارهای نظارت و کنترل، مانند آلارم‌های نفوذ و سرقت، موج‌های صوتی را در فرکانس‌های بالاتر از محدوده شنوایی انسان استفاده می‌کنند. این ابزار نیز گاهی به عنوان ابزار وایرلس یا بی‌سیم طبقه‌بندی می‌شوند.

شماره ۲، دستگاه‌های کاربر را نشان می‌دهد مانند لپ تاپ، تبلت و اسمارتفون. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه صنعتی فامکو می باشد. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس است. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت توسعه ارتباطات پردیس پارس محفوظ است. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فامکو، فقط کافی است با کارشناسان فروش فامکو تماس بگیرید برند و مدل را اعلام کنید و کالای مدنظر را درب منزل و در هر کجای ایران که هستید، تحویل بگیرید. من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. البته روش های دیگری هم برای ایجاد شبکه بیسیم وجود دارد مانند Bluetooth. شما می توانید صنوق پست الکترونیکی خود را بررسی کنید ، بازار بورس را زیر نظر بگیرید ، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید و یا حتی برنامه تلویزیون مورد علاقه خود را تماشا کنید.

AC در انتهای مدل رادیو دلالت بر کارت وایرلس و پورت های قدرتمندتر نسبت به مدل معمولی دارد. وای- فای، مخفف عبارت Wireless Fidelity است و کارکرد آن مانند Bluetooth است یا به عبارتی یکی از استانداردهای Bluetooth به شمار می آید. صبانت ارائه دهنده سرویس های اینترنت +ADSL 2، اینترنت وایرلس و پهنای باند اختصاصی می باشد.

شبکه‌های مختلف لایه پروتکل‌های مورد نیاز برای تحقق بخشیدن به {ad|advert} hoc شبکه‌های تلفن همراه مانند فاصله توالی فاصله بردار مسیریابی Associativity مبتنی بر مسیریابی‌های Ad hoc on-demand Distance Vector routingو مسیریابی منبع پویا. نودهای Mesh روی پشت بام‌های چند ساختمان نصب می‌شوند و نودهایی که در محدوده هستند و سیگنال‌ها را بلاک نمی‌کنند، به آنها وصل می‌شوند. این نودها تمام منابعی که به نودها وصل هستند را به اشتراک می‌گذارند مانند برنامه‌های Local Hosting Server و اتصالات به اینترنت. همچنین به کامپیوترها و اکسس پوینت ها و یا روترهای درون ساختمان وصلند تا کاربران بتوانند به تمام منابع شبکه وصل شوند. نقش کلاینت وایرلس در شبکه بی سیمروترها می‌توانند به عنوان کلاینت هم عمل کنند. در این صورت عملکرد آنها مانند کارت وایرلس کامپیوتر می‌شود و به دیگر اکسس پونت ها وصل می‌شود.

این وضعیت، نوع متفاوتی از شبکه را فراهم می‌کند که در آن تمام دستگاه‌ها به دیگر دستگاه‌ها، پیام، ارسال و دریافت می‌کنند و نیاز به هیچ واسطی در این بین ندارند. در شبکه Ad Hoc هر دستگاهی باید در همین نقش باشد و از پیکربندی یکسانی استفاده کند. نقش اکسس پوینت در شبکه بی سیمگاهی اوقات AP دستگاه مستقلی است که به عنوان پلی بین دو شبکه وایرلس و سیمی (اترنت) عمل می‌کند یعنی قسمتی از روتر است. اکسس پوینت ها بسته به قدرت دستگاه و نوع آنتن می‌توانند امواج وایرلس را در محدوده‌های مختلفی پوشش دهند.

در اختیار داشتن سرعت بالا یکی از امتیازاتی است که بسیاری از مجموعه‌ها نیازمند آن هستند. برای انتقال اطلاعات از روی کوه و دریا نیز می‌توانید استفاده کنید. کارشناسان پشتیبانی و نگهداری شرکت آریان الکترونیک مناسب ترین قیمت خدمات نصب و راه اندازی وایرلس را با بهینه ترین راهکار در صرفه جویی زمان به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگانبرای ارائه خدمات وایرلس در تهران و همچنین اطلاع از مبلغ قراردادهای پشتیبانی شبکه می‌توانید با ما تماس بگیرید. افزایش پهنای باند فرکانسی یکی از شیوه های نوین در بالابردن نرخ جا به جایی داده ها در شبکه های وایرلس است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که درتمام این استانداردها هرچه فاصله با Access Point بیشتر شود سرعت انتقال داده نیز کاهش می یابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.