مقاله کاربرد تکنولوژی وایرلس {Wireless|Wi-fi} در شبکه های کنترل صنعتی

۱۲۷ بازديد

 

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

در این قسمت نام شبکه‌های وایرلسی که در محدوده شما قابل دست‌رس است، نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب نام شبکه وایرلس خود به آن متصل شوید. در صورتی‌که Password خاصی برای وایرلس خود تنظیم کرده باشید در این مرحله از شما درخواست می‌شود که پسوورد خود را وارد کنید. پسورد را در ردیف ویژه‌ی این کار وارد و گزینه Connect را انتخاب کنید. در این قسمت نام شبکه‌های وایرلسی که شما در گذشته به آن ها متصل شده‌اید نشان داده می‌شود.

کلید ON/OFF وایرلس یا در لبه‌های Laptop و یا روی صفحه کلید Laptop است و با ترکیب کلید Fn و یکی از کلیدهای روی Keyboard که با علامت وایرلس مشخص شده است، قابل مدیریت است. به کابر امکان استفاده از دستگاه های متفاوت ، بدون نیاز به سیم یا کابل ، در حال حرکت را می دهد. محصولات بی‌سیم NEs و دستگاه‌های استفاده شده توسط یک حامل‌های بی‌سیم برای ارائه پشتیبانی برای شبکه backhaul به عنوان به خوبی به عنوان یک تلفن همراه تعویض مرکز (کارشناسی ارشد).

کامپیوترهایی که شبکه را تشکلیل می‌دهند می‌توانند تا بیش از ۱۰۰ فوت از هم فاصله داشته باشند. اما جالب است بدانید محدوده پوششی وایرلس بسیار بیشتر از وای فای است و از این رو می تواند بسیار مناسب باشد. از این رو اگر شما گران ترین وای فای بازار را خریداری نمایید و تنها چند خانه در محله شما آنرا تحت پوشش قرار داده باشد، برای استفاده از آن باید در خانه تان باشید که می تواند همانند وایرلس البته با تعرفه گران تر باشد.

این سیستم از امواج مادون قرمز جهت انتقال سیگنالهایی محدود بهره می برد. این سیستم معمولا‌ً در دستگاه های کنترل از راه دور ، تشخیص دهنده های حرکت و دستگاه های بی سیم کامپیوتر های شخصی استفاده می شود. این پنهان گره مشکل رخ می‌دهد در برخی از انواع شبکه زمانی که یک گره قابل مشاهده است که از یک {wireless|wi-fi} {access|entry} {point|level} باشد اما نه از گره‌های دیگر برقراری ارتباط با AP. از شبکه‌های مخابراتی در لایه فیزیکی و همچنین شامل بسیاری از به هم پیوسته wireline عناصر شبکه است. این NEs را می‌توان مستقل از سیستم‌ها یا محصولات که یا عرضه شده توسط یک تولیدکننده یا مونتاژ توسط ارائه دهنده خدمات (کاربری) یا سیستم جامع با قطعات ازچند تولیدکنندگان مختلف است. با هم پیوست این سلول‌ها ارائه پوشش رادیویی بیش از یک منطقه جغرافیایی گسترده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است. بعد از انجام این عملیات بار دیگر وارد صفحه Network and sharing {center|middle|heart} شده و گزینه Manage Wireless Networks را انتخاب نمایید. در صورت نصب صحیح درایور کارت شبکه وایرلس در Network Connection یک کانکشن به نام Wireless Network Connection ساخته می‌شود. به طورکلی میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر کاربر اپل دارای ایرپاد نسل اول با باتری سالم هستند ایرپاد سری جدید انتخاب منطقی نخواد بود. تنها تغییری که این مدل ایرپادز نسبت به مدل قدیمی تر خود دارد اضافه شدن چراغ LED روی کیس ایرپادز است. با خرید این مورد، با Google Payments تراکنش انجام می‌دهید و با شرایط و ضوابط و اعلان حریم‌خصوصی ‏Google Payments موافقت می‌کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.