شارژر وایرلس چیست؟

توضیحات مربوط به وایرلس

شارژر وایرلس چیست؟

۱۳۱ بازديد
مقدمه ای بر شارژر وایرلس
در این مقاله ، شما با فناوری شارژ بی سیم ، دستگاه های قابل استفاده و نکات کلیدی استفاده از این فناوری بیشتر آشنا خواهید شد. چی است فناوری شارژ بی سیم به شما امکان می دهد تلفن همراه ، تلفن همراه یا هر دستگاهی را با این عملکرد در مدت زمان کمتری نسبت به حالت معمول شارژ کنید. یکی از مزیت های اصلی شارژ بی سیم شارژ سریعتر و راحت آن است ، زیرا نیازی نیست هر بار کابل شارژ را به تلفن وصل کنید و پس از شارژ آن را جدا کنید. برای شارژ با استفاده از این فناوری ، فقط دستگاه را روی شارژر بی سیم قرار دهید! استانداردهای زیادی برای شارژرهای بی سیم وجود دارد. معروف ترین Qi است که "chi" تلفظ می شود و توسط بسیاری از شرکت ها پشتیبانی می شود. اپل این فناوری را در جدیدترین مدل های آیفون خود گنجانده است و سامسونگ سال هاست که از این فناوری استفاده می کند. سامسونگ انواع شارژرهای بی سیم را نیز تولید می کند که همه آنها می توانند از فناوری Qi استفاده کنند و در تمام تلفن های همراهی که دارای این استاندارد هستند قابل استفاده است.
دستگاه های سازگار با شارژرهای وایرلس
دستگاه های سازگار با شارژ بی سیم به طور پیش فرض ، تلفن های زیادی وجود ندارد که بتوان از طریق کارخانه بی سیم شارژ کرد. سایر تلفن های همراه برای استفاده از این فناوری نیاز به تعویض قاب پشتی یا محافظ دارند. این قاب های محافظ و قاب های محافظ را می توان در برخی از تلفن ها استفاده کرد ، بنابراین قبل از ساخت آنها ، از سازگاری آنها با تلفن خود اطمینان حاصل کنید. اگر تلفن شما از پوشش شارژ بی سیم برخوردار نیست ، می توانید به یک آداپتور جهانی بروید تا حتی تلفن های قدیمی تر نیز از این فناوری بهره مند شوند.
نام دستگاه های سازگار
تلفن ها و رایانه های لوحی به طور پیش فرض دارای فناوری شارژ بی سیم Qi هستند اگر تلفن یا رایانه لوحی شما در زیر لیست شده است ، پس تنها کاری که باید بکنید خرید شارژر بی سیم و استفاده از آن است. لطفا توجه داشته باشید که لزوماً شارژر بی سیم شما از همان سازنده تلفن یا رایانه لوحی نیست. به عنوان مثال ، iPhone X با شارژرهای بی سیم سامسونگ به خوبی شارژ می شود. به طور پیش فرض ، لیست تلفن های دارای عملکرد شارژ بی سیم به شرح زیر است:
اپل: آیفون X, آیفون 8, آیفون 8 plus
سامسونگ: S9, S9+, Note 8, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note 5, S6, S6 Edge
ال جی: V30, G6 (US version only), G4 (optional), G3 (optional)
مایکروسافت لومیا (نوکیا): 1520, 1020, 930, 929, 928, 920
نکسوس گوگل: 4, 5, 6, 7 (2013)
بلک بری: Priv
شارژرهای وایرلس

آیا هنوز به شارژر بی سیم نیاز دارید؟

اگر تلفن شما در لیست زیر است ، بهتر است یک شارژر بی سیم تهیه کنید و از آن برای شارژ تلفن خود استفاده کنید.
اپل: آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس ، آیفون SE ، آیفون 6 اس ، آیفون 6 اس پلاس ، آیفون 5 اس
سامسونگ: Galaxy S5 ، Galaxy S4 ، Galaxy S3 ، Galaxy Note 3 ، Galaxy Note 2
مایکروسافت (نوکیا): لومیا 930 ، لومیا 925 ، لومیا 830
سونی: اکسپریا Z3 ، اکسپریا Z2 ، اکسپریا Z

وقتی فهمیدید که تلفن شما به طور پیش فرض از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند یا با اتصال دستگاه جانبی این ویژگی را در تلفن خود ایجاد می کنید ، تنها قدم باقی مانده خرید شارژر بی سیم است. شارژرهای بی سیم Qi در اندازه ها ، شکل ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. همچنین می توانید شارژرهای Qi برای میز و اتومبیل را خریداری کنید. با توجه به نیاز شما می توانید به راحتی این موارد را تهیه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.